Η ελληνική μόδα την άνοιξη του 2019 είναι ίσως πιο μπερδεμένη από ποτέ. Θέλει να πιστέψει στον εαυτό της, να αποδείξει στον κόσμο ότι υπάρχει, παράγει τάσεις, δεν αντιγράφει κανέναν πια, είναι διεθνής. Γίνονται αποσπασματικές προσπάθειες, η επίσημη Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας αποδυναμώνεται, δεν έχει την υποστήριξη που θα ήθελε, επανασυστήνεται κάθε φορά με νέα ονόματα, και λίγους, αφοσιωμένους πρωταγωνιστές, την ίδια στιγμή που ένα μουσικό κανάλι ακροβατεί ανάμεσα στην λογική της πίστας και της υπερπαραγωγής τύπου Victoria’s Secret, για να δούμε λίγο καπνό ακόμη στη σκηνή με το autocue, σελεμπριτάρια από το GNTM, διάσπαρτα στο Ζάππειο, στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, όσες φώναξαν, έκραξαν, ξεχώρισαν γιατί ξεμαλλιάστηκαν με δανεικά extensions και ρούχα των μάχιμων εγχώριων σχεδιαστών μόδας που χάνονται στη μετάφραση, με βιοτέχνες, τραγουδιστές, ηθοποιούς, ξεχασμένους αστέρες του χθες (και του προχθές), ξαναζεσταμένο φαγητό σε δήθεν λαμπερό σκηνικό με έξτρα highlighter και μοντέλα-κόρες αναγνωρίσιμων προσώπων από την πρώτη σειρά των επιδείξεων. Και τι μένει; Tι θα θυμόμαστε από την ελληνική μόδα του 2019; Αν φορούσε εσώρουχο η παρουσιάστρια; Ή αν τραγούδησαν καλά οι παρουσιάστριες-μοντέλα-ηθοποιοί-μούσες-πολυεργαλεία; Ζαλισμένη μέσα στον μικρόκοσμο της, προσπαθεί να αναπνεύσει μέσα στη λακ, αντιγράφοντας την Lady Gaga, την Αriana Grande, την Kim Kardashian, τον Βalmain, τον γείτονα, τον πρώην και τον επόμενο. Τhank u, next.